Nightcrawler




Tür:Gerilim,Dram,Suç
Süre:117 Dakika
Yönetmen:Dan Gilroy
Oyuncular:Jake Gyllenhaal,Michael Papajohn,Marco Rodriguez



Herkese merhaba! Guzel sicacik İzmir havasi icimi aciyorken siere dun aksam izleyim binbir pisman oldugum filmi anlatmak istiyorum.Bazen dusunuyorum da imdb bazi filmlere gercekten haksizlik yapip az puan verirken ,bazi filmlere de abarti puan verip n ust basamaklara cikartiyor.Bu da bir ornegi acikcasi 8.7 lik bir film olarak goremedim olmadi ,olamadi.Bana kalirsa 7.3-7.9 arasinda olmaliydi.Neyse madem vermisler bu puani vardir bir hikmet diyerek actim izlemeye basladim.Arkadaslarim dan baya bi olumlu yorum almistim.Bu yuzden buyul umutlarla seyrettim.Hatta bir arkadasim o kadar abartmis ki isi hatta cok yanlis gelmisin abi sen dedirtecek boyutta.Bana filmi muhakkak izle bir insan katil olabilirken ayni zamanda mukemmel bir baba nasil olur onu anlatiyor ama korkma bak adamin surati cok ilginc cok korkutucu demisti.Bunu soyleyen erkeklerden biriydi bide :)Bende vurdulu kirdili bayilirim ya adamlar ne yapmis be diyerek izlemeye basladim.Filmi soyle anlatmak isterim eger Drive i izlediyseniz o durgunlugu sakinligi bu filmde de gorebilirsiniz.Basindan beri gayet sakin basliyor.Elemanimiza da bir makyaj yapmislar suradi konturleyip elmacik kemiklerini cikarticaz diyerek zombiye donusturmusler resmen.Dedigim gibi gayet durgun normal bir film taaaaaki son sahnesine kadar.En sona bir aksiyon yapistirmislar gayet nice olmus.Konusuna gelirsek isi gucu olamayan elemanin bir yerlere tutunmaya calismasiyla basliyor.Seri katil soguklugunda isini yapan elemanimiz birgun aklina bir fikir gelmesiyle hayatinin firsatini yakalar.Hirsli bir kisilige sahip ve ayni zamanda elde etmek icin elinden gelen ne varsa yapabilecek bir kisidir.Gozu hirstan hic birsey gormemektedir.Gerekirse onune geleni kaldirir yine de emeline ulasir.Bir kamerayla cektigi videolari haber kanalina satar ve hayalindeki sirketi kurmak icin cabalar.Oradan oraya kosusturur.Yanina saf bir kisi alip isini yavastan kurmaya baslar.Ama ne demistik hirs oyle birseydir ki bazen yanindakini bile tanimaz.Olay bu konu bu bastan zaten konuyu ve sonunu cikarabiliyorsunuz.Acikcasi boyle insanlar ulkemizde cok oldugu icin bana pek cazip gelmedi konusu.Nedense Hollywood oyunculari var diye Amerikan yapimi diye millet mukemmel,essiz,kesinlikle izlenilmesi gereken bir film olarak yorumlamislar.Bense diyorum ki eger cok gormek istiyorsaniz acin haberleri her gun yuzlercesi var.ama ne demistik zevkler ve renkler tartisilmaz.O zaman buyrun izleyin ,zaman gecirin bu saydiklarim disinda. Gayet hos bir film.Tavsiye ederim. İyi seyirler :)



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder