Main aur Mrs Khanna



Tür:Dram,Komedi
Süre:109 dakika
Yönetmen:Prem Soni
Oyuncular:Kareena Kapoor,Salman Khan,Sohail Khan


  Dün akşam oturdum arka arkaya 3 tane hint filmi izledim.Dil Chahta Hai,Teri Meri Kahaani,ve son olarak Main aur Mrs Khanna.Hepsi bir birinden güzel,hoş filmlerdi ama en çok nedense Dil Chahta Hai ve Main aur Mrs Khanna yı begendim.İkiside Avustralya da geçiyor ve ortak isim olarak Akash var.Farklı zamanlarda çekilmesine rağmen şans eseri arka arkaya izlemem Avustarlya yı ayrı bi sevdirdi zaten seviyordum ama Aamir'li,Saif'li,Kareena'lı,Salman'lı çok daha hoş oldu diyebilirim.Bu filmi bulmam şans eseri oldu Salman Khan izlemiyordum uzun zamandır.Açtım imdb yi kapadım gözlerimi ok nereye gelirse dedim ve bu film geldi bi baktım Kareena var dedim hemen izlemeliyim.Film mekan olarak dediğim gibi Avustralya da çekilmiş.Gayet hoş yerler var.Karakterlere gelirsem de Akash karakterini oynayan arkadaşı görünce dedim ki oha lan ne kadar çok Salman a benziyor aaa soyadlarıda Khan mış deyip vikiyi açmam bir oldu.Cidden kardeşiymiş.Çok tatlı diyemicem Salman gibi değil maalesef ama sevimliliği var diyebiliriz.Filmde beğendiğim bir noktada Deepika ve Preity konuk oyuncu olarak oynaması.Preity nin Deepika dan daha uzun ekranda kalma süresi ve rolü daha hoş zaten Preity hayranıyım bu film için bir artı bana göre :) Benim dikkatimi çeken şey daha ilk sahnede kamera açısı ve çekim kalitesi diğer filmlerden farklı olduğu çok belli oluyor.Daha böyle dizimsi kıvamında mı desem yoksa 90'lı çekim taktiği mi desem bilemedim ama izleyince hemen fark edeceksiniz bundan eminim.Konuya gelirsek :
 Samir Khanna ünlü borsacıdır,borsa işleri iyi gitmeyince batar arkadaşıyla birlikte Singapur a iş bulmak kendini geliştirmek ister,aynı zamanda evlidir ve Raina ya hiç vakit ayırmamaktadır yani elemanın iş ve evliliği batmaktadır.Eşi Melbourne de kalır ve hayatını devam ettirir.O Samir in güçsüz kadını değil kendi ayakları üzerinde duran güçlü biri olmak istemektedir.Bu sırada Akash ile tanışır.--spoiler--Akash ın da soyadı Khanna dır ve Raina nın da soyadının Khanna olduğunu öğrenir.Zaten Raina ile tanışınca ilk görüşte aşık olur ve ona Mrs Khanna der :) çaktınız köfteyi ? :)--- Tabi Samir Singapur dan işlerini düzeltmiş başarılı bir şekilde evine dönmektedir.Maalesef bu sefer yanına Raina yı da alıp gidecektir.Akash tabi bunu görünce ve Raina nın da Samir i sevdiğini anlayınca aradan çekilir.Bir mektupla tüm sırlar çözülür :) Bilindik bir konu komedi ve çekim ile izlenilebilir konuma gelmiş hem film 100 dakika olunca dahada sevilesi oluyor diyebiliriz.Hadi iyi seyirler :)



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder