Dhoom 3

  


Tür:Aksiyon,Suç
Süre:170 dakika
Yönetmen:Vijay Krishna Acharya 
Oyuncular:Aamir Khan,Katrina Kaif,Uday Chopra,Abhishek Bachchan





Geliyor geliyor Dhoom 3 geliyor!!!!! Diyeli 2 gün olmuşken oturdum filmi izledim.Daha önce ingilizce alt yazılı izlemiştim ama izlemeyen arkadaşlar vardır diye vizyona 20 Haziran da girecek diye kaleme almadım bilerek.
   Tam bir yıl boyunca bu filmi bekledim herkese haber verdim gidin izleyin Hint filmleri Türkiye de daha çok gösterime girsin diye sağolsun kime haber verdiysem daha ilk günden gitmişler.Daha sonra bana yorum atmışlar.
1.Grup: Film muhteşem bişi !! İzlediğim en güzel filmlerden biri bana hint filmlerini sevdirdi (ardından bana gelen teşekkürler ve sevgi sözcükleri sagolsunlar :))
2.Grup:Yaa müzikler hoş ,aksiyon var ama Amerikan filmlerinin çakmasını yapmışlar abi keşke para vermeseydim. diyenler oldu aslında bir guruba haklısın diğerine haksızsın diyemiyorum çünkü ikisinde de haklılık payı var  nasıl mı?
   
  
  Filmimiz Amerika da çekilmiş tamam iyi çok hoş ama hint filmi denince aklıma direk hindistan geliyor alışkanlıktan herhalde bilemiyorum daha çözemedim o konuda kendimi :) Hıh diyorum işte Amerika da çekilmiş efektler çok iyi kamera açıları tasarım çok çok iyi 10 üzerinden 9.5-8.5 arasında bir puan alır ama konu bakımından 6.0-7.5 alır 10 üzerinden.Her şey mükemmel başlıyor başında büyüsüne kapılıyorsun ama ortalara dogru ''abi şimdi akiyon filmine bu şarkı mı gider'' diyip ister istemez aksiyondan kopuyorsun.Şarkılara kesinlikle lafım yok hepsi birbirinden güzelde oraya oturmamış olmamış derler ya ha öyle işte.




Konu Amerikan filmlerinde kaç kez işlenmiş artık ööu demişiz sen bunu kalk çek bu da olmamış yani birazcık Now you see me filminden alınmış gibi olmuş ama olsun çok şükür oyuncularımız seçme oyunculardan olmuş işte bu hah yerine oturmuş.Birde beni bilirsiniz önceki yazımdan Katrina Kaif i pek sevmem taki Kamli  ve Malang kliplerinden sonra onda da dansını sevdim oyunculugu yine sınıfta kaldı benim için.Nereden nereye baglıycam şimdi lafı bir sene boyunca o kadar abartıldı o kadar abartıldı ki bu film kendi kendinize abi daha napıyorlar lan bunlar diyip duruyorsunuz Katrina yı Aamir yanında boy boy fotograf çekilirken görüyorsunuz ama gel gelelim film 170 dakika Katrina yı toplasan 10-15 dakika anca oynamıştır.O kadar haberleri çıkınca sandım ki Aamir kadar

olmasa da çok çıkacak filmde karşımıza gerçi çıkmadıgı iyi olmuş sevmiyorum nede olsa da sevenlere işte lafım..Lafı uzattık konuya gelelim:
     Hint sirkini yöneten bir babanın Iqbal Khan nın ünlü bankacının gelip sirki kapatmasıyla her sey başlar.İkiz kardeş olan Sahir ve Samar babasının göz  bebekleridir.Canıdır ciğeridir.Ama bankanın gelip kapatmasıyla ve gözleri önünde babası ölmesiyle Sahir ve Samir bankacıdan intikam almak ister isimleri karıştırıyorum affola :) Sahir zeki akıllı yetenekli biridir tek amacı babasının intikamını almaktır.Samar ise saf temiz yürekli Sahir in lafına bakan kendini kontrol etmekte zorlanan ama kardeşi için canını veren biridir.Bu iki kardeş emek verir çalışır  didinir ve babalarının büyük hint sirkini geri açarlar o kadar güzel kı bu kısım danslar falan çok hoş çokkkkkk.Tabi soygunlarına da aynı zamanda devam ederler.O kadar ince ayrıntıları düşünmüşlerdir ve bazı sahneleri o kadar abarmışlardır ki yok artık daha neler çüşş ohaaa diye sıralarsınız neyse iki çılgın polisimiz ise Ali (Uday Chopra) ve A.C.P Jai Dixit (Abhishek Bachchan) bu ikiliyi bulmak için canlarını dişlerine takmışlardır.Zaten beklenen son olur iki kardeş amaçlarına ulaşır.
     
  
  Yani vakit ayırıp izlicem diyecekseniz lütfen sinemada izleyin.Ama yorumu görüp az çok fikir sahibiyseniz seçim size kalmış.Ama sinemaya gidin ben bile önceden izlememe rağmen gittim sinemada izledim katkı olsun Hint filmleri Türkiye de oynasın diye.Neyse imdb çok kararında bir puan vermiş 5.6 ile bende 6.0 vericektim pek fark yok neyse iyi seyirler :)

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder