Jab Tak Hai Jaan



Tür:Dram,Romantik
Süre:176 dakika 
Yönetmen:Yash Chopra
Oyuncular:Shahrukh Khan,Katrina Kaif,Anushka Saharma


  İşteeeee en çok yorum yapmak istediğim giydirmek istediğim filmlerden bir tanesi.Jab tak hai jaan isme bakılınca ahenkli şöyleyişiyle insanın kulağına hoş gelen ama bir o kadar boş film olan Jab tak hai jaan.Kimse bana kızmasın laf söylemesin bende bir Shah rukh Khan hayranıyım tüm filmlerini izledim(abartı yok) ama bu film vasatın vasatı olmuş artık.Adam resmen ''boş vaktim çoktu bunu da aradan çıkartayım ya '' diyrek filmi çekmiş.yeşil çam filmlerini izlesek daha mantıklı gelir.Zaten filmimiz Londra da çekilmiş boşrol oyuncumuz Katrina Kaif yeteneksiz güzel Hintli demeye bin şahit ,daha sonrada Hint aşkını anlattık demişler.Baştan söyliyim ben Shah rukh Khan dansını severim diyorsanız açın youtube dan izleyin ama ben tüm filmlerini izledim bi bu film kaldı diyorsanız buyurun izleyin.Vakit kaybı olur boşuna 3 saatiniz gider.
 Bu filmi twitter da Shah rukh Khan ın sayfasında gördüm kendisi filmden bir bölüm alıp ingilizceye çevirmiş o zaman dikkatimi çekti.İlk açışımda ilk 15 dakika izledim daha sonra amannn salla aynı konu dedim ve kapattım.Ertesi gün hiç adetim değildir böyle şeyler filmi yarıda bırakıp gitmek açtım en baştan tekrar izledim.Filmi bana izlettiren sadece şarkıları oldu hala o şarkılar telefonumdadır.Challa ,Heer ve Jiya Re şarkıları bana izlettiren en büyük unsur oldu.
  Filme gelirsek Shah Rukh Khan gerçekten her zamanki gibi yeteneğini konuşturmamış.Diğer filmleriyle karşılaştırırsak bir rahatlık kendine güvenmişlik ciddiyetsizlik almış başını gitmiş.Belkide filmin sevilmemesinin en büyük nedenlerinden biridir.Bunu bir tek ben mi böyle düşünüyorum dedim ve araştırma yaptım yaklaşık yüzde doksan kişi bu filmde SRK ile Katrina nın yatak sahnesinden dolayı filmi beğenmediklerini SRK ı böyle görmeyi istemediklerini eski saf aşık olarak görmek istediklerini dile getirmişler haklılar da.Katrina Kaif desen ingiliz-hint karışımı estetik güzeli(gözler burun dişler ve dudaklar estetikmiş okuduğum habere göre) Salman Khan la adını iyice duyurduktan sonra en güzel hint kızıyım diye ortalıkta dolaşıp burnu büyüklük yapmış belli.Film de duygu desen duygu yok yetenek desen o zaten yok.Hareket desen yok dans desen yok.Aynı ses tonu bakışlar donuk oyunculuk sıfır güzelliğine rol yapıyor.Bunu değil de Kajol yada Asin yada Preity olsaymış daha iyi olurmuş.Filme daha çok ısınırdık.Bunda ise zaman son bir saat geçmiyor zaten filmin yarısından konu tamamen çıkıyor hatta bazı yerlerinde direk bak şimdi şu olcak  bu olcak diyebiliyorsun.Oyuncular bir birlerine ısınamamışlar film çekmişler.Açıkçası Katrina yı bu filmde gördükten sonra hangi hint filminde varsa izlemeyip pas geçiyorum.
  Konu ya gelirsek zengin kızımız (katrina kaif) babasnın istediği adamla evlenmek zorundadır ama o fakir oğlanımıza (SRK) aşıktır.Kızcağız bu yüzden aşkından vazgeçmektedir.Babasının yanına gitmektedir.Oğlanımız ise pılını pırtısını toplar ve Hindistan da askeriyeye bomba imha uzmanı olarak katılır.(hatırlayamadım ismini)Tüm bombaları korumasız kıyafetle imha eder.Bir gün belgesel yapan kızcağız ile tanışır (Anushka Sharma) bu kızcağız ile eski aşına tekrar kavuşur.
  Bana kalırsa bu filmde yaptığı harketlerle Anushka kendini çok sevdirdi kızda bir sevimlilik bir sıcaklık gel ye beni diyor resmen.Film için çok olumsuz yorumda bulundum ama izledikten sonra bana hak verceğinize eminim çünkü film bittikten sonra elime ne geçti bu filmde diye soruyorsun ve hiç birşey geçmediğini görünce 3 saatine acıyorsun.Aman Aman izleyin demem ama karar size kalmış neyse :)

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder