John Wick



Tür:Macera,Suç,Dram,Aksiyon
Süre:101 dakika
Yönetmen: Chad Stahelski, David Leitch
Oyuncular:Keanu Reeves,Michael Nyqvist,Alfie Allen


Hepinize merhaba! Umarim keyifleriniz mukemmeldir.Bense tatilin verdigi rahatligi tatli tatli cikartiyim derken hollywood u ozledigimi fark edip kisa bir sureligine imdb ye boguldum.Biraz hint filmlerinin verdigi tatsizlik olsa gerek.Cunku bakiyorum 2014 hint filmleri diye kaliteli oyuncularin filmleri bir elin parmagini gecmeyecek sekilde.Yani bi kitlik devrine mi girdiler naptilar hep genc yeteneklere yonelmekten ustalari mumla arattirdilar.Usta diyorsun isinin ehli diyorsun acip izleyince bune ya diyorsun ya ah icini aci kapliyor o koskocaman uc saatine aciyorsun.Ornek olarak Happy New Year gibi.Neyse halau  umudumu kesmedim Bang Bang ,happy ending ve Priyanka bacimizin oynadigi ismini cikartamadigim filmi var onlari izleyip yorumlarim kisa sure sonra gelicek.Tabi bende naptim iki gun boyunca uc film izledim Pk,John Wick,The Nightcrawler.Sizlere bu vakitte izlediklerimi anlatacagim.İlk once Pk yi izlememe ragmen John a oncelik vermem gerektigini dusundum.Uzun zamandir boyle aksiyon boyle profesyonelligi gormedigimiz icin insan ozluyor ve bir den fazla izleyesi geliyor.Bu kadar bagimlisi olacagimi zannetmezdim acikcasi.Ama oluyormus.İsin guzel yani aksiyonsa full aksiyon gidiyor ya araya opusmedir sevismedir gereksiz sohbetlerdir girmeyince izledikce izleyesiniz geliyor.Arkadaslarimin onerilerini iyi ki dinlemisim ve izlemisim diyorum.Birde Keeanu nun gercek hayattada basina boyle bir olay geldigini bildigim icin sanki adam hincini alir gibi oynamis,yas gectikce daha da prof oldugunj bize kanitlamis.Genellikle hollywood yapimlarimda hata olmaz mantigini kabul ederek bu filmde bariz bir hata ,hatadan kastim mantik hatasi falan bulamadim.Tam tersine gayet yerli yerinde olmasi gereken olmus.Kisacasi adamlar asmis yea hala bunu mu tartisiyoruz diyorum.İsin guzel yani film o kadar akici gidiyor ki basladigi an devam ettiresiniz geliyor.Bu filmi izlemeden once Birdman i
izleyelim dedik bende abimde basinda sarmadigi icin kapattik.Tekrar izleyip kisa zamanda yorumunuda yapacagim tabikide nasip kismetse.Ne diyorduk aksiyon diyorduk acikcasi vurdulu kirdili filmlerin hastasi oldugum icin bir de abimizi matrix ten tanidigim icin ister istemez degisik estetik hareketler bekliyor insan.Ama napmislar tabikide bunu dusunup adamimizi guzel egitmisler.Hareketlere bakmaya doyamyorsunhz zaten.Bjr de filmde insanin icini gicik eden bir olay var siz dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama hderler ya yilanin basini kucukken eziceksin diye heh iste abimiz.onu yapsa kokten problem cozulcek ama o zamanda film yarim  saatte biticek :( diye baya bi uzatmislar insanj sinire sokuyorlar valla :) Basina boyle bir olay geldigi icin dedim orayida aciklayim bundan uzun yillar once adamimizi internette arastirirkene sevgilisinin olu bir bebek dogurdugunu ardindan bir parti sonrasi alkollu araba kullanirken kaza gecirip oldugunu ve Keanu nun buyuk depresyona girdigini okumustum.Acikcasi filmlede azda olsa bagdastirdim.Adam ne aciar cekmis kiyamam ya insanin ici parcalaniyor :( ayni zamanda basrolumuz elli yasindaymis bu filmi cekerken acikcasi bir sok bir inme geldi.Ben zannediyorum yeni kirkina girdi insan vsy .... Diyor ister istemez.Helal olsun buyuk cokuntulere ragmen genc kalmayi basarabilmis.Acikcasi fazla yazip spoiler vermek istemiyorum siddetle izlemenizi oneriyorum simdiden kendinize iyi bakin :)

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder