Happy New Year






Tür:Dram,Gerilim,Müzikal,Komedi
Süre:184 dakika 
Yönetmen:Farah Khan
Oyuncular: Abhishek Bachchan,Shah Rukh Khan,Deepika Padukone




Merhabalarrrrrr :) Sonunda yeni logo ve biraz temizlikle geri geldim :) Bu vakitte bir sürü film izleyip sizlerle paylaşıcam.Ara vermemiz baya bir zaman oldu haliyle benim Bollywood fikirlerim degişti.Düşündüm ben Hint delisi olan bir insan neden Bollywood dan bu kadar soğur sonra açtım her zaman ki gibi araştırmamı yaptım ve de ne göreyim benim gibi hint fimi sevenler son zamanlarda cekilen hint filmlerinin yüzünden biraz sogumuşlar daha az izlemeye başlamışlar.Durum böyle olunca sorunun bende olmadıgını anlayıp izlememi daha aza indirdim.Dünya degişiyor her gün yeni bir olay cıkıyor yeni seyler yasanıyor dimi sen kalk alakasız sahnelerle Amerikan filmleri çek.Benim canım zaten Amerikan yapımı çekse açar onları izlerim sizi değil.Biz daha duygulu,degerli,kültürlü film bekleyelim adamlar bize çakmaları yedirmeye kalksın.İşin garip yanı elinde dev bir kadro var yılların oyuncuları en genci bile en az 8 yıllık oyuncu , maddi imkan var,elinde hadi hazır çakma Amerikan senaryosu var ama sen bunları bağlayıp mantıklı bir sey sunamıyorsan ben senin filmini neyleyim.İşte kızdıgım fimlerden biri Happy New Year,o kadar tanıtımlar yapıldı,boy boy fotograflar ,magazin dergilerinde sayfalar dolusu röportajlar,talkshowlar,programlar,klipler,eglenceler,dubailerinden tut adı sanı bilinmemiş ülkelere basın toplantıları,partiler,sosyal medyada bol fotograflar,Farah ın sevgi dolu övücü sözcükleri ve de Chennai Express de elde edilen büyük başarı nedeniyle ikinci film daha iyi olacak derken elimize geçen film ''biz hintliyiz herkesi severiz,biz hintliyizde hintliyiz'' oldu.Abicim tamam sende haklısın haksızsın demiyorum ki ülke bozuluyor gençler Avrupai seylere özeniyor sende bunu büyük oyuncularla genclere örnek olmaya çalışıyorsun da ama olmuş mu olmamış.İnsanın daha bozulası geliyor.Hem bununla kalmayıp filmdeki mantık hatasına ne demeli ?  Film de Abhishek Bachchan iki rolu gayet iyi oynamış hakkını vermiş ama  bir rolde gayet saf bir hintliyi diger rolde zengin iş adamını oynarken bu iki şahısın birbirini görmemesi gerekiyor.Zengin fakiri görmicek kısacası ama fakirimiz rolde o kadar basarılar elde ediyor ki dünya duyuyor boy boy fotografları asılıyor,konuşmalar sohbetler derken herkes biliyor fakat arkadasları davetde adamı saklıyorlar zengin iş adamı görmesin diye.Spoiler vermemek için üstün körü anlatmaya çalıştım ama umarım anlamışınızdır.
Daha sonra Deeepika nın yüzsüzlüğünün adını aşk diye koymaları.Ardından sadece saygı duyulmak adına en büyük operasyonda sahneye çıkıp sanki dans etmesi ülkeyi kurtarıyormuş gibi dans etmesi.SRK nın yaş elli iş bitmedi vurgusyla safsak safsak oynayışı ( bir vücutla olmuyor güzelim oyunculuk lazım ;) ) hatta hatırlarsanız Jab Tak Hai Jaan  daki rolunu de aradan çıkartma olarak tanımlamıştım bu da kardeşi oldu.Şarkıların aman aman olamayışı,Hatta bir ara Salman Khan oynayacak dediler ama Salman deği yandan yemişini oynatmışlar izleken al sana Salman diyebiliyorsun işin kötü tarafı Salman a hiç benzememesi.Filmin intikam-soygun-biz hintliyiz sırasıyla bitirilmesi ve baglanamaması iç içe olmamış sinmemiş konular.Bir çok filme benzetilmeye çalışılması azıcık Amerikan azıcık Om Shanti Om derken alakasız sahneler olması.Oyunculukların yapay kalması.Bu faktörler yüzünden filmde gayet sıkılabiliyorsunuz üç güzel şey var filmde bir Dubai de geçmesi iki kıyafetler üç danslar.Bunların dısında film gayet cekilmez olmuş ki ben şarkıların uzun tutulmasını istemem ama filmde şarkı girsin diye dua ettim o kadar.Neden bilmiyorum ama böyle giderse iki üç yıla Bollywood yapımı izleyenlerin sayısı yok denecek kadar aza inecek sen kendi halkına yedire dur da bizi napıcan ? bizi düşünen yok tabi :( Neyse dediğim gibi Srk artık yavaştan az ama akıllarda kalan film çekmeye başlasın bak Aamir e yapıyor mu öyle seyler kaliteli bir iki film çekiyor hopp tamamdır.Sen de öyle yap canımızı ye.Artık olan olmuş film çekilmiş gösterime girmiş yetmediği gibi hasılat rekoru kırılmış dünyada beşinci olmus.Nasıl beşinci oldu ya demeyin sizde 1.2 milyarlı nüfuslu bir ülkede yasayın haliyle ister istemez rekor kırıyorsun zaten :) Karar size kalmış anacım ben den şimdilik bu kadar daha fazla yazıp sıkmak istemiyorum sizi önerilerinizi bekliyorum ,öptüm :)

Miss B.

2 yorum: