Thoda Pyaar Thoda Magic

image

Tür:Komedi,Dram,Aile
Süre:145 Dakika
Yönetmen:Kunal Kohli
Oyuncular:Saif Ali Khan,Rani Mukerji



image
image    Merabalar :)))
   Okuldu quizdi vizelere hazirlanmaydi,alismaydi,blogu duzenlemeydi derken hint filmlerimin baya bi biriktigini yenilerinide izledikce eskilerini yazmayi unutacagim korkusunda hemen yazmaya baslayim dedim.
Bugun sizlere bugun icin hos ama bos bir film sectim.Eger cocugunuz,yegeniniz yani sizden kucuk birileri varsa onlarla birlikte sıkılmadan izleyebileceginiz bir film diyebilirim.Uc saati ciddi manada doldurmuslar fakat konu olarak Selena adli dizimizi gecememisler.--Suan bunu soyledim ama hangisi once cekildi bilmiyorum.--Demek istedigim bu suna ozenmis bu bunu calmis demeye calismiyorum demek istedigim diziyi izlediyseniz sevdiyseniz bunu cok rahat izlersiniz ama izlemeyip sacma bulduysaniz on dakikasini bile izlemeyin sizin icin bosa vakit kaybi olur.Sonra sizlerden film suresince kufur yemiyim :)
   Ne demistik konu olarak sinifta kalmis demistik fakat boyle usta oyuncular oynadigi icin posterine de bakip demekki Rani melek olmus ah kizi oldurmusler filmde diyip yorumlara bakip ``cok gzl :)) `` yazanlara inanarak izlemeye basladim.İlk baslarda guzel giderken Saifli falan sonra film bi ara kusura bakmayin ama boka bagliyor sonra tekrar duzeliyor simarikliklar,bilgiler,sevimlilikler,selanacilik derken film bitiyor.Gerci izledikten sonra yuzunuzde hafif bir tebessum kalsa bile yani diye kendinize sordugunuzda keske baska sey izleseydim diyorsunuz.Gerci ben pek Selenayi sevmezdim izlemezdim o bakimdan bana bu filmde bu yuzden bos geldi.Biraz on yargili yaklasmisim kabul :)

image   Ne dedik nereye geldik :) Filmin icine gelirsek kiyafetler guzel,efektler biraz kotu iyiden bi tik dusuk,mekanlar guzel eve bayildim mesela,oyuncular usta oldugu icin tek lafin bile yok hatta cok sevimliler Saifi Rani ile cok yakistiriyorum nedense aralarinda acayip bir uyum bir elektrik var :) Konu olarak dedim diyorum vasat  onu disindaki seyler guzel.Konuya pek girmek istemedim spoiler vericegimden dolayi ama en kisa Selena ornegi ile ozetledim.Selena Selena dedim ama kuculer el ele tutusup 
Se-Le-Na diye bagirmiyorlar Allahtan :) Pek fazla lafa gerek yok diyorum izlemek istiyorsaniz buyrun izleyin diyorum,benim gibiyseniz oyunculara asik ama konuyu vasat bulduysaniz izleyin ya giden uc saatiniz olsun :p,bana yetti eyvallah izlemis gibi oldum diyorsaniz ne demek bunun icin burdayim hadi opuldunuz gencler :)



Miss B.

2 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmuş canım ellerine sağlık blogunu takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim ilgin benicok mutlu etti hemen bakiyorum :))

    YanıtlaSil