Teri Meri Kahaani

image



Tur:Romantik,Müzikal
Süre:127 dakika
Yönetmen:Kunal Kohli
Oyuncular:Priyanka Chopra, Shaid Kapoor, 


Selamlarrrrrr !!!
Sizleri cokk ozledim ve beni ozlediginizi de varsayarak filmimizle basliyorum.Filmimiz bir zamanlar benim cok gicik oldugum ama filmlerini izleyince oyunculuguna hak verdigim Priyanka Chopra ile sevimliligi ile gonullerimize taht kuran ama yeteneginin sinirlarda kaldigi kendini izledigim her filminde bir kere de gelistir be adam dedigin Shahid Kapoor basrolleri paylasiyorlar.Filmimizin posterine bakinca zaten uce bolundugunu degisik calisma olmus dediginizi daha da dikkatli bakinca uc ayri zamanda gectigini anliyorsunuz kolaylikla.--Film sirasina gore vermiyorum-- Dikkat Dikkat spoiler vericem fazla degil ufacik bisi :)

imageBirinci bolum İngiliz askerlerinin Hindistanda benim tabirimle fink attigi donem.İngilterenin Hindistani somurdugu donem simdide oluyor gerci ama sokaklarinda İngiliz askerleri gecmiyor benim bildigim yanlisim varsa duzeltin lutfen :) Burada Priyankamiz Sari`si ile salina salina dolanirken yaramaz cocugumuzla SANS eseri karsilasir.İlk basta gorusmek istemeselerde sonradan kader yollarini birlestirir.



image



İkinci donem ise Priyankamizin 50-60 li yillarda sanatci oldugu donem de trende SANS  eseri karsilasir.Bir daha yollari birlesmez denirken kader yollarini birlestirir.

image
Ucuncu donemse bizim donem ellerde iphone lar cik cik fotograflasmalar her anini cekip atmalar sacma sapan hareketler guya genc olcaklar bu kismi izleyince disaridan 2000li yillarin ne kadar bos oldugunu goreceksiniz.Bilmiyorum yada bana acayip geliyor.Dedigim gibi bu kismi izleyince karsilasmadan cok teknoloji kolesi olmus genclerimizi goruyorsunuz ama filmde bunu degil sizinde tahmin ettiginiz gibi SANS eseri karsilasan iki genci anlatir.Karsilasip giderler ama kader yollarini birlestirir.
Valla filmi kisaca size anlatmis gibi oldum ama tum olay bu film uc saat suruyor ve birer saatten rahat uc saati buluyor SANS eseri karsilasma kaderin yollarini birlestirme derken rahat bir cumle ile filmimizi ozetliyoruz.Bana kalirsa aman aman izleyin diye israr etmem ama izlediginiz zamanda keyif alacaginizdan eminim.Gecisler olsun mekan olsun on numara danslar zaten guzel kiyafetlere lafim yok.Her seyiyle guzelde konu bir baska olsaydi imdb dende bendende benim gibi dusunenlerdende yuksek puan alacakti ama kendi secimleri diyorum ve sizleri opuyorum :))



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder