LUCY







Tur:Bilim Kurgu
Sure:90 dakika
Yonetmen:Luc Besson
Oyuncular:Scarlett Johansson,Morgan Freeman



     Merhabalarrrrr uzun zaman gecti daha blogum yapim asamasinda oldugundan fazla ilgilenemedim ve post atamadim.Ama merak etmeyin yakinda guzel bir sekilde karsiniza gelicem tabi bu sirada sizleride yalniz birakmak istemedim hazir 29 Ekim tatili var bloguma yazilarimi koymaya baslayim dedim.
     Film acilisimi Lucy den yana kullandim ve gectigimiz gunlerde iki gun boyunca arka arkaya filmi izleme firsati buldum.İlk izledigimde filmi anlayip konu kavramama ragmen ikinci kez izledigimde kacirdiklarimi gordum.Yaptigim arastirmalara gore izleyip anlamayan sayisi fazla oldugu icin iki kez izlemelerini oneririm tabi zamaniniz varsa.İki kez izlemek derken film icin etrafimda kucuk bi arastirma yaptim sinifa film nasil diye sordugumda yuzde doksani guzel ama sonu cok sacma dediler.Bende bunu duyunca boyle bir kadronun kotu film yapmayacagini tahmin ederek izledim ve hayran kaldim!

Kesinlikle izlemelisiniz size yeni seyler ogretirken ayni zamanda size beyin firtinasi yapma imkani veriyor.Birde bu konularla ilgiliyseniz dahada cazip geliyor.Acikcasi filmi anlatmak istemiyorum ama anlamayanlar oldugu icin yada fikir sahibi olmaniz icin kisaca ozetlemeyi dusunuyorum.Ama bundan once tabikide sizinde cok iyi bildigi gibi benim filmlerde takintilarim var.Bunlar mekan,olay,oyuncular,zaman vb seyler.Hemen mekana gecmek istiyorum.Tayvan-Avrupa  arasinda geciyor ve oyuncularin rollerini hakkini vererek oynamalari herseyi daha gercekci yapiyor.Sure diger filmlere gore yani hint filmlerine gore baya bi kisa yanlis hatirlamiyorsam 1:30 saat suruyor.Kostumler,efektler falan filan zaten bunu Hollywood asmis durumda ondan yorum yapmaya gerek duymuyorum.

Konumuz ise CHP4 denen madde yasal olmayan yollardan uretilir Tayvanda ve bir sekilde avrupaya ulastirilmasi gerekir bunun icinde dort kisi belirlenir kucuk operasyonla iclerine yerlestirilir bu torbalar.Scarlett hanimimiz Lucy miz tatsiz bir olaydan sonra torbanin icinde patladigini ogrenir ve bu madde vicuda yayilmaya basladigi anda beynin kullanim kapasitesi artmaya baslar.yuzde iki  on yirmi ... Diye.Tabi bu sirada Morgan abimiz universitede Prof. Olmis ders vermektedir.Araya belgesel gibi yerleri var bu kisimda beynin ilk caglardan bu yana kullanimini vermektedir.Gelisimini daha dogrusu.İste kizimiz da degsiklikleri fark edince kendinde tv konrol etme,insanlari yonetme derken bu profu bulur ve yardim ister.Bu sirada olaylar olur kizin pesine duserler vesselam neyse sonunda kizimiz tanisir profla ve oyle bir konuma gelirki beyninin yuzde doksanlik kismina ulasir artik gercektede insan beyninin yuzde doksanini kullansa ortaya neler cikar bilinmediginden filmdede bu kisim kurgu insanlarin sacma olmamis dedikleri kisim oluyor.Ama gercek su ki anlatilanlara gore insan beyninin belli bir kapasitesini asarsa artik maddesel ortama ihtiyac duymuyor ve kendini baska forma enerjiye donusturebiliypr.Filmimizde de bunu anlatmis son kisimda sizin begenmediginiz sacma buldugunuz kisimda.Ne dedik nereye geldik iste boyle anlatilcak daha cok sey var ama yazi daha da uzasin istemedigim icin burada kesiyorum.iyi eglenceler :))

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder