Yeh Jawaani Hai Deewani

image


Tür:Dram,Komedi,Müzikal,Romantik
Süre:160 dakika
Yönetmen:Ajan Mukherjee
Oyuncular:Aditya Roy Kapoor,Deepika Padukone,Ranbir Kapoor,Kalki Koechlin


image
Herkese merhaba uzun zamandir izlemek istedigim ama basrol oyuncularindan dolayi yeni nesil ne kadar iyi olabilir ki dedigim ve rafa kaldirip bin pisman oldugum filmle karsinizdayim :)
image Filmi izlesem mi izlemesem mi diye celiskilerde cok kaldim yorumlara baktigimda hep olumlu yorum almis.Ama bazi kesim ise bos vaktiniz coksa eglenmek icin izleyin demis.Ben o bos vaktiniz coksa.... Dirimdirim lafini duyunca zaten cumlenin sonunu okumuyorum hemen aklimda sil baska film bak film mi kalmadi canim ? Yorumunu yapiyorum ne kadar dogru gerci orasi size kalmis.Neyse uzun dusunceler sonrasinda Om shanti om izleyip Deepika dan etkilenmisken oturayim bu filmi aradan cikartiyim dedim ki iyiki demisim.Ben yeni nesil Ranbir,Asin,Priyanka falan o yasit oyunculari kastediyorum tabikide :) Bu yeni nesilin bu kadar basarili filmler vercegini tahmin etmiyordum.Ayni sekilde bu kadar renkli,eglenceli,samimi bir fiilm izlemedim Anjaana Anjaani den sonra :)
Gencler desen bir birinden eglenceli sen sakrak tipler.Rollerine tam burunmusler.Gereksiz espiriler,kendimi on plana cikartayim da filmde nolursa olsun pozisyonu yok.Gercek hayatta arkadaslar mi bilmiyorum ama filmde ki arkadasliklari beni benden aldi.Birbirlerine ne olursa olsun hic art niyet beslemeden baglanma yillar gecse bile birbirini unutmama falan yani bizim jenerasyonumuzda pek olmayan seyler bunlar :)
Film mekani benim icin cok onemlidir.Hele ki ----spoiler ---- Paris sahnesi bayildim bayildim bayildim.
image

Tabiiikide hic bir sekilde pas gecemeyecegim filmlerin olmazsa olmazi sarkilarimiz.Filmi  bana bu kadar sevdiren sey tabikide sarkilari oldu.Nasil desemmm filmle ozlesmis kaynasmis olmazsa olmazi olmus resmen.O kadar iyi o kadar guzel.Videolarini paylasicam acin sıkılinca izleyin.Subanallah ve Balam Pichkari sarkilarina öldum desem yeridir.O kadar eglenceli sarkilar ki anlatamam acin izleyin oynayin hatta.İzledikce bizde boyle genc olsak diyorsunuz.Bu arada onlarin renkli festivalleri ismini bilmiyorum ama Avrupa da hatta bizim ulkemizde de var gecenlerde posterini bir yerde gormustum.Gitmek lazim gerci orjinali kadar guzel olur mu bilmem ama denemek lazim yinede :)
Bu kadar laf yaptik konuya gelelim.Naina  yani Deepika film de tam bir Turk kizini oynamis anam.Bir mutevazilik,cekingenlik,aksiyona katilmama o bu su derken bizim kizlarimizla cok bagdastirdim.Ve sunu da gordum disaridan da cok sevimli duruyor.Keske herkes Deepi gibi olsa :) Kapis kapis gider.Hatun gozluklu inek tiplemesi ile bu ne bee dedirtiyorsa ... Neyse gecelim konuya gelelim.Kizimiz inek oglumuz ucari biridir.İki kisinin farkli hayalleri amaclari vardir. Fakat iki tarftan biri elindekilerinin kiymetini bilemez ve zaman gecincede pismanlik duyar.Hayallerim derken elindekiler gider bir dercede.Etrafini goremez.Bakalim hayatini kimler nasil degistirecek bu mecera dolu yolda :))) İyi seyirler :))












Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder