Om Shanti Om

image


Tür:Aksiyon,Komedi,Dram,Müzikal,Romantik
Süre:162 dakika
Yönetmen:Farah Khan 
Oyuncular:Arjun Rampal,Deepika Padukone,Shah Rukh Khan



imageimage   Selamlar,selamlar,selamlar :))))
İste yazmak icin en cok can attigim filmimizle karsinizdayimmm.Ay bir heyecanlandim bir fena oldum öhöm kendime geliyorum... Evettttt... Tamam kendimdeyim :) Size Anjaana Anjaani filmini anlatmistim orada bir sarki dinledim ardindan Om Shanti Om u izlemistim diye.Gerci cok kararsizdim bir bir bucuk yil boyunca izlicem diyip izlemekten vazgecmistim.Posterinden midir yada Deepika var diye midir bilmiyorum ama bir sarki sayesinde her seyi kenara attim ve izlemeye basladim daha sonra kendi kendime soylenmeye basladim.Aklinizda bir dusunce falan varsa silin atin ve izleyin.Abim hint filmlerinden nefret eder kendisi gelip guzel filmmis izle demisti ve dinlememistim aheyyyy zamanima acidim keske izleseymisimmmmmmmm.Neyse izleyin uzatmanin alemi yok :) Film konusu ayri guzel,mekan ayri guzel,kiyafetler ayri bir guzel,Arjun var oda da guzel,sarkilar desen bambaska sahane mukemmel! O kadar iyi yani.Hani ben demistim Barfide oyunculuklarinin zirvesi diye ben burda Shah Rukh da soyleyemicemde Deepika da soyleyebilirim kucuk yasina ragmen tecrubesizlige ragmen kizimiz dokturmus oyunculukta.Kendi zirvesine gelmis ne yalan soyliyim burada ki oyunculugunu ne Chennai Ekspress de nede yeh jawaani hai deewani filminde gordum.Oynarken cok rahat masumlugunu,tecrubesizligini,yeni oldugunu gorebiliyorsunuz bu da ona ayri bir hava katmis.İki rol de oynayip ikisindede basarli bir oyunculuk sergiledi cancagzimiz.Shah Rukh da ise ayri bir sevimlilik var.Genclik aski heyecani mutlulugu dorugunda hissedebiliyorsunuz.Fakat bastan sunu soyleyim kendime kiziyordum izlemedim diye ama baska filmler izleyerek diger oyunculari filmleri taniyorsunuz.Bu filmde de o kadar cok konuk oyuncu var ki 3-5 Tane falan degil yani rahat 10-15 hatta daha fazla oyuncuyu agirlamislar hatta bir yerde Srk kendi filmlerinden bahsetmis izlemeyen biri anlamaz amannnn uzattikca uzattilar habire adam cikartiyorlar der ama bizim gibiler ahaaa anammm salman allaaa saif de var simdi kajol olmazsa olmaz iste bu kajol yuru beee raniiiiiii yerim seni gibi delirmelere neden oluyor iste bu sahne buna da gelicem.Yani izleyin belli oyuncularin belli filmlerini aklinizda bulunsun ;) ne dedigimide unuttum iyi mi? Heh hatirladim.Srk oyunculugu dedik mukemmel olmus ama zirve olmamis demistik gerci her oyunculugu zirvede neyse anladiniz onu siz :)) Filmin kadrosuna bakmadim ve filmi izledim ve ne goreyim ! Arjun hemde ana karakter hemde biyikli hemde yakisikli hemde .... Ehehe boyle giderse aksama kadar sayicam adam ayri bir hava katmis filme. ilk baslarda seviyorsunuz bebise bak falan derken spoiler veriyom aman  dikkat o yangin sahnesinde ana avrat baci kardes geciriyorsunuz eger kendinizi filme benim gibi cok kaptiriyorsaniz.Nedense zaten su adami bir turlu tatlimsi deli asik olarak goremedim ya karisini aldatir ya kotu adam olur cocuk pesler ya para icin onune geleni kaldirir bi turlu sevgi dolu goremedik adami olmaz ki boyle olmaz yani...Lutfen sesimizi duyun Bollywood yapimcilari !!!!!!!! 
image
image  Neyse filmimize donelim iki farkli donem var ve oyuncularimiz danslariyla ilk donemi ATES gibi YAKİP YİKİYORlar.Hayran kaliyorsunuz hatta aglamayan ben biraz dan videosunu paylasacagim Main Agar Kahoon sarkisinin ilk basinda hediye sahnesinden itibaren bir aglamaya baslamisim varya iyiki beni oyle gormediniz cok sukur.Bayilarak dinledigim bu sarkiyi lutfen filmle izleyin film oncesi izlemeyin anlami yok cunku bosuna gereksiz olur ama yinede paylasicam caniniz keyfiniz bilir anacim.İlk donem gecer ikinci donem gunumuze gelir burada da Om Kapoor soyada dikkat filmdede diyorlar zaten yildiz olmak icin ya Kapoor ya Khan gibi soyadin olmasi lazim diye Om Kapoor burada costurur milleti hatta kisaca ona OK denir.OK reenkarnasyonu temsil eder burada.Yeniden dogmayi gelmeyi.Tam burada o mukemmel oyunculuguyla Ok _Rahul,isim tanidik geldi mi ? ;) _ der hehehe bana geldi de sizi bilemicem ardindan Dhoom 5 Falan derken 10-15 minumum konuk oyunculu sahne gelir.Kendimizden gectigimiz sahne.Salman la Shah Rukh u ayni filmde gormek ayri bir guzellik Saif gelince hatta tadindan yenmiyor.Preity,Rani,Kajol,Vidya,Priyanka,Salman,Saif,John,Abishek,Amitabh sadece hatiladiklarim 10 kisi dusunun gorunce ayni filmde yerinizde zor duruyorsunuzda orada Kareena yi gormeyi cok isterdim acikcasi gozlerim aradi ama bir turlu bulamadi.Olsaydi iyi olurdu.Neyse ikinci bolum de flash tv nin yaslandirma teknigi ile yaslanan Arjun hala olayin icindedir aklima gelmisken Karan Johar da oynuyor bir sahnede :) Olaylar olur intkam alinir ve filmimiz sona erer.Film sonunda oyunculari,yonetmeni,makyözleri,senaristleri,kameramanlari tanitan kucuk bir kirmizi hali soleni yapmislar.Gauri ile Shah Rukh un birlikte yuruyecegini tahmin ederken ayri ayri gelmesi beni cok sasirtti ama olsun son bolum de cok eglenceli kisacasi muhakkak izleyin efenimmmm... Bende gideyim aklima gelmisken bi daha izleyim en iyisi opuldunuz cok anacimmmm :)))






image







Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder