Har Dil Jo Pyar Karega

image



Tür:Dram,Müzikal,Romantik
Süre:173 dakika
Yönetmen:Raj Kanwar
Oyuncular:Preity Zinta,Rani Mukerji,Salman Khan,Shah Rukh Khan

image
Hepinize selamlar.Guzel hos bir gun sizlerin olsun.Guzel dilegimide verdigime gore giydirmelere baslayabilirim -.-
Ne zamandir Salman in filmlerini izlemiyordum aciyim da birini izleyim dedim.Sansima da Jai Ho cikti tamam hos guzel ve yeni bir film diyerek basladim izlemeye daha 8. Dakikadan sonra  offf Salman ya abartinin bu kadari tamam hep abartisin biliyoruz da sirf senin vücudunu izlemek icinde oturmadim yani buraya biraz daha gercekci diyerek sıkılip kapattim.Ben ? Filmi ? Yarida ?Kesicem ? Heheheheeheheh gulerim buna derim hep ama ciddi ciddi kapattirdi.Bari bastan baslama dimi neyse delikanlimizi seviyoruz..İzler miyim peki geri donup?evet izlerim.Yarida birakma aliskanligim yok.Nasil basladim nasil sonlandirdim eheh :) Actim daha guzel abartisiz simariklik yapmayan bir Salman filmi ariyorum dedim ve Preity ile Rani nin oynadigini gorunce actim hic bir seye bakmadan izlemeye basladim.Tamda saydiklarimin hepsi bu filmde olmaz mi ? Amannnnn Salman nin sahneler ne eziyet ne eziyet geldi sormayin gitsin.Filmde Michael Jackson hayrani ama durmadan ciyaklamasi sacma sapan hareketlerde bulunmasi sevimli olma cabasi.Salmani benden bir tik uzaklastirdi.Zaten be adam oynadigin zamanlar filmde 35-36 yaslarindasin 18lik genclerin havasina ne girersin ki ? Tamam girdin ama o simariklik ne anam.Gevsek gevsek gulmeler.Simarikca sacma hareketler.Adim basi Michael Jackson hareketi.Olmuyor yani Allahtan eski Salman devam etmiyor.İyi ki tarz degistirmis cok sukur.Bi bakiniz Ek Tha Tiger filmine yada bakiniz Bodyguard filmine adam asilligiyle oynuyor vucudunun hakkini veriyor.Siritmiyor yani oyunculugu bu filmde ki gibi.

image

Film zaten neredeyse 3 saat suruyor.Preity ve Rani olmayip sadece Salman kurgulu olsaydi Pc yi kirardim heralde.Film o kadar kotu ki konu desen abarti tesaduflerle dolu olay abarti,sarkilar asiri uzun ve klipler idaree eder,sarkilar kotu,mekan iyi,kiyafetler iyi.
Sakin yanlis anlasilmasin Salman i severim hatta cok severimde bu film biraz digerlerine gore sonuk kalmis.Baabul filmindede ayni Salman oynuyor ayni harketler oradada var ama orada olay mekan karaterler uclusu Salman in hareketleri goze batmiyor.
Neyse Salman a baya giydirdim ama izleyip 3 saatim bosa gitti demeyin diye soyluyorum keske Jai Ho yu degistirmeyip kalsaymis.Onu izleseymisim ciddi bir sekilde vakit kaybi.Ama ben Salman yada Preity yada Rani delisiyim diyorsaniz buyrun izleyin.Keyif sizin zaman sizin...
image

Konuyu fazla uzerinde durmadan anlatmak istiyorum.Bunca yorumdan sonra izleyen kisinin pek cikacagini da zannetmiyorum ama yazicam yinede.Spoiler vericem dikkat!
Rani trafik kazasi gecirir.Sans ki Salman onu kurtarir.Hastaneye goturur.Yaninda kalir kizin ailesi Raninin esi zannederler Salmani.Tabi oglanimiz bunu kimseye soyleyemez nedeni ise kendi menfaati vardir bir olayda bir derece kullanmak ister.Zaman gecer olaylar farkli bir hal alir.Araya Shah Rukh girer bir iki dakika oynar havamizi degistirir kendimize getirir ve cikar gider.İki kardes arasinda kalmistir.Artik kendi hayatini kendisi ve sevdigi cizmelidir.Acaba kardeslerden hangisi Salman a hangisi Shah Rukh a kalir.Film sonunda valla Shah Rukh a kalan sanslidir arkadas diyorum ve iyi seyirler diliyorum....


image



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder