Guru

image


Tür:Biyografi,Dram,Müzikal,Romantik
Süre:166 dakika
Yönetmen:Mani Ratnam
Oyuncular:Aishwarya Rai.Abhishek Bachcan,Madhavan


image
imageMerhaba sevgili okuyucularim ehehe cok afilli oldu :) Bugun sizlere Abhishek Bachchan ni ilk kez izledigim filmini anlaticam.Normalde kendilerini pek sevmiyorum nedense ama twitterda da takibi birakamiyorum oyle biriyim yani :) Nerede kalmistik dedigim gibi ismini cisimini cok gorup duydum ve birgun facebookta gezinirken arkadasim istanbul da film cektiklerini ve cok begendigini yazmis ki dogruda yazmis.Soyle bir durum var filmin hepsi İstanbul da gecmiyor sadece  ilk yarim saati geciyor ondan sonrasi Hindistan da geciyor.Bu arada İstabulu diger filmler gibi cirkin bakimsiz İstanbul olarak degil sanki New York u gosterir gibi gostermisler bu yuzden filmimizin artilarindan biri.Diger bir artisi konuyu dengeli oturtmuslar hem ask hem is derler ya yani orantili olarak karisik ilerlemis keskin cizgilerle gecmemis.Baska bir artisi  Abhishek Bachchan i babasinin ekmegini yiyen biri olarak soyleselerde bu filmde adam oyunculugun Bulent Ersoy dan alinti yapicam `fevkaladenin fevkinde `tabiri tam uygun olmus bu duruma ayrica baska bir arti ikili film cekildigi yilda evli miydi degil miydi arastirmadim ama o nasil bir asktir arkadas film cekmelerine ragmen boyle askla birbirlerine bakan baska bir cift gormedim son bir arti daha film muzikleri harikaaaaaaaaaaaaaaaaa ozellikle paylasmadan edemeyecegim Tere Bina sarkisi benim en sevdigim sarki telefonum,bozuk pcimde,mp3 umde kisaca her yere yukledim dinliyim diye o kadar baglandim.Diyeceksiniz kardes ne bu boyle hic eksileri yok mu diye o zaman sizi kirmayim yazayim.Basta sunu soylemek gerekirse filmde goze batan bariz bir hata goremedim.Her zaman ki sorunumuz bunu kabul ettik artik filmimiz 3 saat suruyor ve kliplerin asiri uzun tutulmasiyla biraz sıkıcı oluyor.Onun disinda dusunuyorum dusunuyorum ve kotu birsey bulamadigimi fark ettim konu olarak uzun uzadiya yazmicam cunku boyle guzel bir filmi sizin izlemenizi caniii gonulden istiyorum cunku.Konumuz spoiler vardir azucuk :) 

image

Amitabh hayalleri olan bir genctir ve  tek hayali kendi isinin patronu olup zenginlige kavusmaktir.Yada soyle diyelim daha dogru olur isini en iyisini yapip zirveye tasimak ve tek olmak ister ama bunun icin maddi imkani olmasi gerekir ve kendisi de pek zengin olmayinca ona inanan is arkadasinin ablasiyla evlenir.Bu ailemiz biraz zengindirde.Daha onceleri İstanbuldan edindigi tecrube ile ise atilir ve kendi isini kurmaya baslar.Bu yol onun icin o kadar zordur ki asik olarak evlenmedigi icin ama sonradan asik oldugu esiyle aralari bozulur,felc kalir,is adamlari sıkıstırır basina gelmeyen kalmamaktadir.Ama oyle bir azimle ilerlemistir ki tum bu sıkıntılari tek tek cozume ulastirmis ve hayallerini gerceklestirmistir.Ders alinmasi gereken bir film kaliteli bir yapim iyi seyirler........



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder