Gori Tere Pyaar Mein

image



Tür:Romantik,Komedi
Süre:150 dakika
Yönetmen:Punit Malhotra
Oyuncular:Imran Khan,Kareena Kapoor


imageimageHerkese merhabaa :)) Kavruldugumuz su gunlerde yapacak islerimizde yoksa film izlemek en iyi seceneklerden biri.O zaman yerlerimizi alalim :)
Gerci bu filmi pek overek anlatmayacagim.Neden mi ? Buyrunuz :
Filme genel olarak bakildiginda konu olareak bir cok Hint filmin den meydana gelmis.Oyuncular filmde pek parlak kalmadigi icin konuyuda yemisler diyebiliriz.Imran Khan i izledigim ilk film ve hemen notumu verdim.Kendisini dayisi gibi pek parlak gormuyorum.Oyunculugu aman aman gelmiyor.Adamin kaslari zaten suratinddaki ifadeyi yansitmasini engelliyor.Sanki gazi varda cikmamis gibi bakiyor hep yada bana oyle geliyor.Dedigim gibi oyunculugunu iyi bulmuyorum sadece.Nasil desem Katrina nin erkek versiyonundan biraz daha basarilisi.Dans desen kutuk gibi durus desen nasil bir imaj vermeye calistigi belli degil.Sarki soylerken de dans etmesin uyumsuzlukta bir numara oluyor.Hemen yorum yapmak istemedim ilk filmden bir iki tane daha film izleyip oyle asil yorumuma gecicem.Begenmezsem ikinci Katrina olur gozumde :)
Kareena Kapoor a gelicem simdide.Kadin usta oyunculugu ile bizi hayran birakirken bu arada bu sac rengi ona cok yakismis :))) hayran birakirken bu oyunculukla yerlerde bir performans sergilemis.Rolune hic ama hic girememis.Ne bir samimiyet ne sevimlilik hic bir sey yok.O kadar soguk durmus ki rolu anneannemin bir lafi vardir ``yaptigin hersey egreti yakismiyor`` aynen oyle yakismamis.Uzerine oturtmamis.Biraz daha para kazanayim aradan ciksin tatil param olur hic degilse numarasi yapmis resmen.Bari usta oyuncusun yillardir icindesin az ama kalici rolleri sec be gulum.En azindan aklimizda da dilimizde de farkli anlirsin.Cidden yakismadi.Diger oyunculara baktigimizda ise oyunculuk zaten yok beni koysan uc cumleyi ezber bende cikarim dedirtecek sekilde.
Mekanlari begendim,sarkilae kotu gideri olan tek sarki yanlis hatirlamiyorsam kiss my ass  sarkisiydi hostu yani dinlenebilir.Onun disinda muzikler tirt anlasildigi gibi .....
Bu kadar yermek istemezdim ama vasat kategorisinde degerlendirilebilecek bir film olmus imdb deki abilerimiz hakkini vermisler.Imran yada benim gibi Kareena hayraniysaniz bombos bir vaktinizde izleyin iki-iki bucuk saatlik film zamanimiz kiymetli onun yerine guzel seyler yapabilirsiniz.Keyfiniz bilir yorumlarinizi ozellikle bu film icin bekliyorum opuldunuz :)

image



Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder