Chameli

image


Tür:Dran
Süre:108 dakika
Yönetmen:Sudhir Mishra
Oyuncular:Kareena Kapoor,Rahul Bose


imageMerhabalar guzel bir gun sizin olsun :)
Guzel bir dilekle gune baslamiske,guzel bir film ile karsinizdayim.Uzun zamandir izlemek istedigim ama firsat bulamadigim bu filmi dun aksam kisa bir arada izledim filmimiz 1saat 40 dakika oldugu icin diger filmlerden hemen one cekiyor kendini.
Kisa ama guzel bir Hint filmi.yorumlarindan sonra izlemeye basladim.Hesaplarima gore Kareena daha 21-23 yaslarindayken boyle bir film cekmis.O kadar basarili bir oyunculuk sergilemis ki anlatamam.Gori Tere Pyaar Mein film yorumumu okumusunuzdur demistim bu mkadar usta biri nasil oynar diye bundada diyorum ki bunkadar tecrubesizken nasil ustaca oynamis.O kadar icten o kadar samimi oynamis ki role tam anlamiyla burunmus.Role hic bir sekilde siritmamis.Kiyafetler olsun,sac sekli,makyaji,durusu,sigara icisi bile role ne kadar calistiginin gostergesi.Filmin ilk kirk dakikasi belli bir mekanda gecmesine ragmen Kareenayi izlemekten baska seye odaklanmiyorsunuz diyebilirim.Filmin konusuna bakarsak buyutulcek aman aman harika bir konusu yok.Normal bir hint askida yok Shah Rukh ile Kajol arasindaki gibi.Yani mekan desen uygun ama guzel degil sarki desen kotu konu desen ele avuca gelicek bicimde degil peki ne izletti ? Oyunculuk! Neden bu kadar rolleri onemsedigimi anlamisinizdir.İki basrolu izlemekten ozellikle Kareena yi rollerine kendinizi kaptirdiginiz icin film hemencicik geciyor bir de filme gereksiz 10-15 dakikalik kliplerde koymadiklarindan yenip yutulur hos bir film ortaya cikarmislar diyorum Gori Tere Pyaar Mein yerine oturun bu filmi izleyin yadsa ikisini de izleyin arasinda ki farki cok acik bir sekilde anlarsiniz.
Siddetle izlemenizi oneriyorum opucuklere boguyorum kendinize iyi bakin :))))

image

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder