Billu Barber

image



Tür:Komedi,Drama
Süre:137 dakika
Yönetmen:Priyadarshan
Oyuncular:Irrfan Khan,Shah Rukh Khan




Merhabaaaaaa gecenin saat on ikisinde izlemeye basladigim Billu Barber ile karsinizdayim.Filmi izleyip hemen post yazmaliyim dedim ve pc basina gectim.Boyle bir seyi ilk defa yapiyorum izleyip hemen post atmaya falan neyse filmimize gecelim ismini cok duymadiginiz belkide hic duymadiginiz bu filmi vaktiniz varsa siddetle izlemenizi istiyorum rica ediyorum ehehe emir vermis gibi oldum biraz :)
Filmin geneline baktiginiz da mekan olsun kiyafetler olsun pek ic acici olmasada konu olarak hint klasiginin disina cikilmis on numara bes yildiz bir film ortaya cikarmis.
Teeeeeee bu sene basinda youtube ta Shah Rukh Khan ve Kareena Kapoor filmleri yazdigimda Marjaani adli kliple karsilastim.Film oldugunu daha dogrusu hangi film oldugunu yorumlardan bulup arastirma yaptim.Sansimada pek bir sey cikmadi onume.İzleyecegim izleyecegim diye diye bir yili gecirdim neredeyse.İyi ki tabletime yuklemisim son kalan filmimdi kendileri eeee durur mu yapistirdim bende hemen izlemeye koyuldum.
Filmi suan nereden baslasam neresinden tutsam diye kararsizliklarda kalirken artik aradan bir yerden dalicam.Deginmek istedigim yerler var cunku

image

O zamann birrrrrrrr:
Konu harika secilmis,oyuncular oyunlarinin hakkini fazlasiyla vermisler.Ne kadar ulkemiz kulturumuz hatta inanclarimiz farkli olsada ayni sorunlari onlarinda yasadigini gormek beni hem sevindirdi hem uzdu.İnsanlarin ne kadar tuhaf oldugunu,para, san sohret menfaat icin bir birlerini kolladigini isine gelmeyince yuz ustu birakmalarini harika anlatmis.
İkiiiiiiiiii:
Dostluk.Nerde ve nasil yasarsaniz yasayin eger sizi sizden cok seven bir dostunuz varsa yillarda gecse hatta bir asir gecsede sizi her zaman hatirlar,merak eder,karsilastiginizda ise araniza yillarin girmedigini varsayar ve is guc statu falan her seyi bir kenara atar dostluguna sarilir.Shah Rukh bunu filmde zaten kendisi cok guzel bir sekilde aciklamis buyrun izleyin onun agzindan dinleyin.
Uccccccc:
Konuk oyuncular dan ben sadece Kareena yi beklerken Korun istedigi bir goz Allah verdi iki goz misali Priyanka ve Deepika ile karsilastim.Deepinin yeni yetme oldugu zaman dan varsayarak uzerine gitmeyim diyorum.Cunku dansi tam bir kutuk.Ne cilve ne surat ifadesi yok yani kizda neyse Priyanka o acigi kapatmis dansi ve edasiyla.Kareena ya mavii nasilda yakisiyor oyle!Dokturmus anam dokturmus.İzlerken hayran kalmak elde degil.

image

Dortttttt:
Sarkilara bayildim.Zaten klipler genel olarak guzel Marjaani en guzeli diyebilirim hatta.acin izleyin renk gelir nese gelir insana.
Besss:
Film icinde film cekmisler.Bir filmi izliyorsunuz zaten birde filmde baska bir film izliyorsunuz.Baska film demisken iki saatlik filmde bir saatini buna ayirmamislar tabikide :)
Altiiiiiiiii:
Shah Rukh Khan ni gercek isminin benzerini Sahir Khan koymuslar.Adamda nasil bir san sohret varsa izlerken agziniz acik kaliyor.Hatta bir sahnede ----spoiler---- hatta birden fazla sahnede duvarlara bakin :)daha sonracigima tum filmlerinden derleme yapmislar Sahir Khan nin filmleri diye tanitmislar en guzel sahnelerden biriydi.Helikopterinde bile King Khan yaziyordu hala adamin sohretine hayranim sarhoslugum bitmedi diyebilirim. :)
Yediiiiii:
Shah Rukh Khan,Sahir Khan adi altinda filmde bir cok gonderme yapmis.Filmlerinin elestirilmesinden tutunda Khanlar arasindaki kavgayi bile._--spoiler--Filmde Sahir e Khanlar arasindaki kavga yi soruldugunda Sahir,biz film sektorunde bir aileyiz ve kardesler arasinda sevgide olur kavgada olur ama bunlar kisiseldir., demisti.O zamanlar Salmanla arasi bozuk oldugu icin tahminim buyuk ihtimalle Salman a gonderme yapti.Adam hem isimi yaparim hem lafimi sokarim adi altinda guzel bir calisma yapmis.Verdigim ornekte bunlardan bir tanesi sadece.Srk yi cildirtmislar olcaklar ki adam kendi hayatindan direk bir parca alip filme koymus.Adamin dedigi gibi buyuk sorunlariniz varmis Bay Khan :)

image

Sekizzzzzzz:
Disaridan duz bir izleyici olarak bakildiginda bunlardan sadece 1-2 ve 4 bolumleri dikkatini ceker onun disinda Hint filmi danstan bol ne var der.Bizim gibi Bollywoodcular emek verenler rahat yedi sekiz maddeyi durumu anlayabiliyorlar.İste bu da bizim farkimiz olsun canim dimi ama ? :))) Demek istedigim iki saate neler neler sigdirmislar Srk nin icinu dokmesinden tutunda insanliga kadar her sey guzelce verilmis.Umarim begenirsiniz opuldunuz :)






Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder