Anjaana Anjaani

image


Tür:Müzikal,Dram,Romantik,Komedi
Süre:151 dakika
Yönetmen:Siddharth Anand
Oyuncular:Ranbir Kapoor,Priyanka Chopra


imageimage    Merhabalarrrrrr.Guzel bir gune bu guzel filmimizle baslamak istiyorum.Bloga duzenli girip bakamadigimdan girdigimde anca 3-4 tane post atip oyke cikiyorum.Eger farkli dusunce ve bakis acisi varsa goruslerinizi bekliyorum :))
Ne demistik Anjaana Anjaani demistik.Bu filmin muzigini bir yil boyunca dinlememe ragmen filmin ismini gecen hafta ogrendim hahah burada da benim ne kadar bos vermisligimi gormus oldunuz.İnsan hic merak etmez mi diye soruyorsunuzdur eminim Shah Rukh Khan in filmi zannettigim icin ve aman nede olsa tum filmlerini neredeyse izledim icilerinden birinde vardir ben fark etmemisimdir,dedim.Muzigi nerden buldum peki ?Hemen onu da soyleyim instagramda Srkfanclub var.Efenim hemen tik tik yapip takip edelim bos durmayalim dimi ama :) Srk arkadaslarimiz Om Shanti Om daki Shah Rukh u paylasip Anjaana Anjaani deki sarkiyi birlestirip video yapmislar.Sarkiyi dinler dinlemez vurulan ben filme odaklanmadim tabi birde Om Shanti Om u Deepika var diye izlememistim.Sarkiyi dinleyip filmi pas gecmistim nereden nereye geldik dimi ama bir yil sonra sen kalk bunu hatirla yorumlarina bak Om Shanti Om oldugunun gor daha sonra filmde bu sarki calcak zannet otur filmi seyret onunla ilgili yazimda gelicek efenim :) Neyse ki sonunda akillilik edip sarkiyi yazip filmi buldum.Aha ne goriyim Priyanka oynuyor.İzleyim mi izlemeyim mi derken objektif olmam gerektigini hatirlayip boylece izlemis oldum ki , iyi ki izlemisim.Mutlaka izleyin diyorum bakiniz Priyanka yi sevmeyen ben gerci Allah var kadinin uc yada dort filmini izledim hepside birbirinden guzeldi oyunculuguda ayri bir guzeldi.Hele ki Barfi! de .Oyunculugunu konusturmus resmen.Bu filmde Priyankamiz anneannemin deyisiyle uçari, akli on karis havada bir kizi oynamis.Yakismis mi ? Evet cok yakismis.Karakterini tam oturtmus sindirmis ve oynamis.Ranbir desek o ayri bir alem kendilerine karsi ne sevgim ne nefretim var.Nötrum adama karsi.Ama onunda 3 filmini izledim ucunde de eleman cosmus.Kapoor ailesinden geliyor bence bu oyunculuk dedelerinden tut torunlarina kadar herkes oyuncu olmus anam var bir hikmet bunda ki ailenin tum bireylerini oyuncu yapimci gibi yerlerde rahatca gorebiliyoruz.Neyse bizim eleman bunu degerlendirmis guzel bir film ortaya koymus.Gerci su aralar ne kadar notr olsamda kendisine gicigim Katrina ile beraber oldugu icin.Antipati duyucam ondan korkuyorum.Katrina da nasil biriyse her yerden cikiyor kadin film degil ozel hayatiyla gundemde habire.Aferin kizim boyle devam.Bozma kendini emi.
Nerden basladim nereye getirdim dondurdum dolastirdim yine Katrinaya getirdim kusura bakmayin ama yazdiklarimin yuzde doksani dogru yani.Neyse lafimi uzatmiyim her sey ortada zaten.
image

Film ne kadar Hint yapimi olsada Amerikada cekilen her film bana Amerikan yapimi gibi geliyor bunda onlardan bir tanesi.Oyuncular geleneksel kiyafetleri giymediginden dolayi bana boyle hissettiriyor galiba gerci bir sahnede kizimiz saree sini giymis kosturuyordu.Ama onun disinda gayet sort t-shirt kombini vardi.Benimde soyledigime bakar misiniz ehehe baska ne olabilirdi ki ?:))) Muziklere gelirsek benim dinlemekten bikmadigim abi bu ne yaa adamlar aşmiş artik dedigim iki sarkiyi asagida paylastim.Muhakkak dinleyin filmi izlemeden once bi dinleyin film izledikten sonra tekrar bi dinleyin.Eminim kendinizi cok farkli hissedeceksiniz.:))
Konumuz:
İki kisi farkli dunyalarin insanlari, hayatlarini bir koprude intihar etmek uzere birlestirir. Denerler olmaz denerler olmaz.Yani bana bu kaderin bir oyunu mu bu ... Diyip farkli sekilde farkli yollara basvururlar.Ortak bir karar alirlar 31 Aralikta hersey bitecektir.20 gunluk zamanlari vardir.Bunu normal insanlar gibi yasayip ve dilekleriyle gerceklestirip 20 gunu tamamlayacaklardir.Her sey umduklari gibi gitmez bakalim neler olacakkkk ???? ehehehe cokk guzel seyler olacak :) Buyrun sevdigim sarkilar sizlere gelsin iyi seyirler......












Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder