Salaam Namaste

image
Tur:Dram,Komedi,Romantik
Sure:158 dakika
Yonetmen:Siddharth Anand
Oyuncular:Saif Ali Khan,Preity Zinta,Arshad Warsi
     Gune guzel bir filmle baslamaya ne dersiniz o zaman sizeee filmimi bu filmi mutlaka demiyorum ama izleyin.Yani bos vaktiniz varsa izleyin guzel zama doldurup eglendiriyor.Saif Ali Khani cok sevdigimden film listesine girdim baktim baktim baktim ve sonunda bu filmi sectim.Neden sectim cunku Preity var diye.Dedikodu yapayim laf acilmisken Preity yuzune kucuk capli bir operasyon yaptirmis okudugum bir habere gore gamzelerini doldurup burnunu yaptirmis.Resmini koymuslar bakinca ilk anda taniyamiyorsunuzz bana kalirsa eski hali daha iyiydi.Neyse ne kadari dogru orasini bilemicem bu yuzden geciyorum.Preity Salaam Namaste adinda bir  radyo programi sunmaktadir ve birgun konuk olarak unlu bir aşçi olan Saifi programa dsavet etmektedir ama programa gelmeyince daha dogrusu gec kalinca Preity baslar soylenmeye radyoda onu dinleyen herkese rezil olmaktadir.Oyle boyle tartisma cekisme derken gencler birbirlerine asik olurlar.Ayni evde yasamaktadirlar zaten.Tam bir evlilik hayati yasarken istenmeyen bir durum olur ve Preity hamile kalir.İkili sok yasar bu durumu duyunca.Ama kizcagiz nasil sevip guvendiyse bu duruma uzulse bile Saifin bebek isteyecegini dusunur ve soyler.Saif kendi hayatini yasayan eglencelerden gozunu alamayan ve evliligi bile dusunmeyen biri oldugu icin bu durumu kabul etmek istemez ve aldirilmasi icin elinden geleni yapar.İkili hastaneye gider ve Preity bebegin kalp sesini duyunca aldirmaktan vazgecer.Tabi Saif bunu duyunca kuplere biner.Ama binse nolcak kiz verdi kararini bir kere.Doguracak o cocugu.Yazik kizcagiz hamileligini tek basina zar zor gecirir gecirmeye calisir.Bu durumu goren Saif hem bebegi bekler hem de kendinden de odun vermez.Hala sert asi yapisini korur.Tabi kalbi tas olmadigi icin ayni zamanda bebekle ilgili olan her seyden de etkilenir.Zorlu surec biter ve Saif kurkcu dukkani meselesi gibi Preity e tipis tipis geri doner.Not:Bu filmi bir yil once izledigim icin fazla ayrinti hatirlamiyorum ve ayni zamanda spoiler vermis oldugum icinde ayrica ozur diliyorum :) iyi seyirler......
image
image
image
image

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder