Jab We Met

image


Tür:Romantik,Komedi
Süre:138 dakika
Yönetmen:Imtiaz Ali
Oyuncular:Kareena Kapoor,Shahid Kapoor


imageHer zaman soylerim Kareena Kapoor un yeri bende ayridir.Bir baska severim diye cidden de oyledir.Otururum sıkılmadsan arka arkaya kac tane filmini izlerim sonra bunyeye agir geldigini fark eder ve tıpıs tıpıs pc den uzaklasirim. :) İste gecen senede Kareena yi ozledigim gunlerden birgun actim imdb yi baktim filmlerine bir baktim Shahid Kapoor var biraz daha arastirma yaptim film setinde tanisip ciktiklarini gorunce hemen izledim.Bazı sahnelerinden kendime öyle ders çıkardım ki iyiki izlemişim diyorum.Hint filmlerini zaten bu yuzden sevmiyor muyuz ?? Kucuk bir yeri bile olsa insan oradan kendine pay cikarabiliyor.Film konusu bir yana dursun.Zamaninizi ciddi manada degerlendirebilecek eglendirecek bir film.Yeri geliyor gulduyor yeri geldiginde aglatiyor diyoruz ya bu filmde hep bi gulme hep bi suratinizda siritis olacak bastan soyleyim.Kareena ya basi bozukluk cok yakismis 20lik cilgin kizi cok iyi oynamis karakterine tam burunmus hic bir sekilde ustunde siritmamis.Aaa bu cok abarti olmus yada aaa bu harket bu kadina gider mi ya demiyorsunuz.Shahid desek ayri bir alem ve Shahid i izledigim ilk film oldugu icin daha bir dikkatli izledim cunku yeni gordugum bir oyuncuya isinamazsam bir daha izleyesim gelmiyor.
imageOrnek Katrina gibi bu arada dikkat ettimde Katrina ya postlarimda duzenli olarak geciriyorum.Fark etmisinizdir sizde ehehe :) Sevmedigimden degil ama sevdigimden de degil bakiniz Priyanka yoda sevmem ama hakkini verdigi zaman cok iyi oynamis diyorum.Daha sonra diyorlar Katrina dususte Katrina odul alamiyor neden alamaz sen ona habire guzelsin guzelsin diye tutup sacma sapan iki film cekersen kiz Asya guzeliyim benden guzeli yok diyip rolune ustun koru calisir.Kizim Katrina adam ol ozel hayatinla gundeme gelcegine git is yap Khan soyadini alip ayricalikli olamadin diye Kapoor ailesine bulasma o soyadiyla gundeme gelicegine ele avuca uc bes film verde onlarla ovun dimi lutfen Deepika,Priyanka gibi rakiplerinin yaninda sifira dusuyorsun.Daha sonra neymis efendim Aamir Khan akil hocaligi yapiyormus duzelcekmismismismis mislerde hep.Neyse Katrinaya biriken sevgimide soyledikten sonra filme donebiliriz.Film muzikleri kliplerle ayri bir guzel olmus.Ama sarkilari alip indirilip dinlenecek turden degil yani bana gore.Kiyafetlere lafim yok gayet iyi makjay desen kareena ya sade makyaj cok yakismis onu oldugundan daha genc gostermis.Mekanlar tren ve disarida geciyor uygun yerler secilmis.Bazi filmler gibi mekan siritmiyor.Cokda pasif kalmiyor.Shahid oyunculugu iyi demistik Vivah da nasil simdi onu merak ediyorum oturup onu izleyip bir ara post aticam onun icinde.Her sey ne gizel derken konuyu past geciyorduk bak.Hemen onuda anlatayim hep diyorum kendime uzun uzadiya yazma yazma kisa kisa yorum yap gec diye kaptiriyorum bir anda baslayinca yuzeysel yaziyim derken ayrintilar ayrintilar akip gidiyor.Ama hosunuza gitmiyorsa bu durum yorumlarinizi bekliyorummm efenim.Konu konu dedik konuya gelemedik:
image Oglumuz depresyondadir ve bir kizla tanisir ve tum tren seyahati boyunca onunladir.Kizimizla turlu turlu maceralara atlamaktadir.Kizimiz pek bi simarik ayni zamanda kendinden emin ve bir o kadarda cenesi dusuk biridir.Zamanla ikilimiz birbirine asik olur ve ayrilmak istemezler ama filmlerdede boyle degil midir ne zaman birseye baslasrsin yeni yeni isinirsin baska birsey cikar ayrilirsin.Genclerimiz sıkı sıkıya mucadele verip maceradan maceraya kosacaklardir.İzlerken cok egleneceginiz bir film olup benim gibi kendinizede ders cikarabilirsiniz.iyi seyirler.....





image

Miss B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder